donderdag 26 januari 2012

fluo zpagetti

Het heeft even geduurd eer ik zin had in een zpagetti-projectje. Typisch ik, tegen dat ik aanschaf wat 'in' is, is het alweer bijna 'uit'.En aangezien ik ook fan ben van een randje fluo geel, kon dat nu ook niet ontbreken.
In een wip was ik door de gigantische bol heen en lag er een badmat aan mijn voeten. Met haaknaald nr.12 gaat het haken goed vooruit, maar ik moest het al snel in mijn vuist houden ipv tussen wijsvinger en duim om kramp te voorkomen.


3 opmerkingen:

  1. Leuk ideetje voor op de meisjes hun kamertje. Die zitten liefst van al op de grond . Met zoiets onder hun poepeke zal het wel wat aangenamer zijn denk ik ... waar koopt ge die zpagettis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb deze bij Aters gekocht (hobbywinkel op Dageraadplaats), bij veritas verkopen ze dat ook maar is wel een euro duurder voor hetzelde merk! In mortsel verkochten ze er ook in de Boekenvoordeel. Deze mat heb ik juist uit 1 bol gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En je krijgt er kramp van inderdaad, maar het is zo leuk en snel om te doen. Ik ga dat winkeljte op de dageraadplaats precies eens bekijken. Bedant voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen