maandag 9 januari 2012

Ik zat er al lang op te broeden en toen ik eind december weer 25 werd, ging het snel : een nieuwe naaimachine !!!
Ik was eigenlijk van plan een Bernina te kopen, maar ben uiteindelijk naar huis gegaan met een Pfaff Expression 2.0. De vergelijkbare Bernina vond ik mooier, compacter, lichter en nog stiller maar de Pfaff overtuigde mij met

- een boventransportvoet
- mooiere knoopsgaten
- een breed werkvlak
- goedkopere hulpstukken
- aanbieding (300€ goedkoper)

Ik heb dus praktisch heel de vakantie op een stoel gezeten en vanalles gemaakt, foto' s volgen !

Mijn eerste naaimachine blijft mijn schatje, neem ik nog mee naar de naaiclub (wie zin en tijd heeft om zich bij ons aan te sluiten is altijd welkom!) en mag de dochter nu ook gebruiken.

Het nieuwe creabeajaar is goed gestart !

1 opmerking:

  1. gelukkig dat we uw vintage machientje nog te zien krijgen, ik zou het gaan missen :-)

    BeantwoordenVerwijderen